مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 11:452022-01-01اجتماعي

فارس من| امتحانات حضوری، تصمیمی که مخالفان زیادی دارد!


کاهش موارد بستری و آبی شدن رنگ شهرها سبب شد آموزش وپرورش اعلام کند امتحانات مدارس به صورت حضوری برگزار می شود، اما تعدادی از دانش آموزان با این تصمیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در سامانه فارس من، توسط 240 دانش آموز از ناحیه سه شیراز، کمپینی راه اندازی و حمایت شده است با این عنوان که: حضوری، در همه مدراس نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان فارس برگزار شود.

رییس اداره سنجش آموزش و پرورش فارس، تصریح کرد: امتحانات با رعایت پروتکل های بهداشتی در پایه های متفاوت به صورت حضوری انجام می شود و در نوبت اول امسال دانش آموزان، امتحان مجازی نداریم.

وی ادامه داد: با توجه به شناسایی سویه اومیکرون در کشور تاکنون برنامه ای برای لغو برگزاری حضوری امتحانات نهایی دانش آموزان در مدارس به آموزش و پرورش استان فارس ابلاغ نشده است.

شیرازی نژاد در مورد مدارسی از نواحی یک و دو که امتحانات را له صورت مجازی برگزار کرده و می کنند، گفت: این مدارس تخلف کرده اند و ما به جد، در مورد آنها تصمیم گیری خواهیم کرد.

خبرنگار فارس در ادامه با محمد کماندار، رییس آموزش و پرورش ناحیه 3شیراز، نیز به گفتگو نشست.

واکنش کماندار به درخواست دانش آموزان ناحیه سه این بود که، توضیحاتی را به شرح زیر بیان نمود: در آذر ماه از طرف اداره کل آموزش و پرورش فارس به نواحی ابلاغ ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| امتحانات حضوری، تصمیمی که مخالفان زیادی دارد!

فارس من| امتحانات حضوری، تصمیمی که مخالفان زیادی دارد!